20.09.2000
Uverejnené 20. septembra 2000
Agentúra Media Works rozvíja nezávislý a nadstranícky projekt systematického monitorovania mediálnej prezentácie prezidentských a parlamentných volieb vo FRJ naplánovaných na 24. septembra 2000. Výsledky projektu nemajú...
11.08.2000
Občianske združenie MEMO 98 realizuje od začiatku roka
monitoring médií v súvislosti s prezentáciou informácií o menšinách. Táto
správa obsahuje výsledky monitoringu významných elektronických médií za
obdobie apríl - jún 2000. Sledované boli hlavné...
15.06.2000
Spravodajstvo STV, TV Markíza a TV Luna od novembra 1999 do
apríla 2000
Uverejnené 15. júna 2000
Táto správa obsahuje výsledky monitoringu hlavných spravodajských
relácií STV, TV Markíza a TV Luna. Monitoring spravodajstva zahŕňa obdobie
november 1999 až...
12.05.2000
Občianske združenie MEMO 98 zaoberajúce sa monitoringom
médií v prvom štvrťroku t.r. obrátilo svoju pozornosť aj na rómsku menšinu.
V mesiacoch január až marec prebiehal monitoring hlavných významných elektronických
médií. Sledované boli hlavné spravodajské...
26.11.1999
Uverejnené 26. novembra 1999
Táto správa obsahuje výsledky monitoringu spravodajstva vybraných televízií
v súvislosti s prezentáciou vlády M. Dzurindu. Obdobie monitoringu
v STV a TV Markíza zahŕňa celý prvý rok vlády M. Dzurindu, teda november
1998 –...
16.07.1999
Správa o monitoringu informácií súvisiacich s
kauzou Nafta Gbely vo vybraných elektronických médiách
Uverejnené 16. júla 1999
Táto správa obsahuje výsledky monitoringu spravodajstva vybraných elektronických
médií v súvislosti s informáciami o kauze...
02.07.1999
Uverejnené 2. júla 1999
Táto správa obsahuje výsledky monitoringu spravodajstva vybraných elektronických
médií v súvislosti s informáciami o Kosovskom konflikte a realizovanými
útokmi NATO na juhoslovanské ciele. Monitorované obdobie bolo 22. marec
– 6....
04.06.1999
Prezentácia kandidátov na post prezidenta SR v
elektronických médiách v období pred prvým a druhým kolom volieb
Uverejnené 4. júna 1999
Všeobecné poznámky ku kampani
V období pred prvým kolom volieb mali v monitorovaných médiách všeobecne
viac priestoru...
31.05.1999
Stručný súhrn druhého kola volebnej kampane v
televíznych médiách
Uverejnené 31. mája 1999
V období po skončení prvého kola prezidentských volieb venovali monitorované
médiá okrem krátkeho obdobia hodnotenia výsledkov prvého kola volieb priestor
už iba...
11.05.1999
Uverejnené 11. mája 1999
Od februára uskutočňuje MEMO 98 monitoring vybraných elektronických
i tlačených médií, zameraný na sledovanie informácií o kandidátoch na post
prezidenta SR a na spôsob, akým sú kandidáti v médiách prezentovaní.
Monitoring...